réunion à Graz?

Modérateur : Fredo_07

Vincent
Site Admin
Navigue avec (bateau) : Waka Stoke
département : 27
club : LES CASTORS RISLOIS CK PONT-AUDEMER
Rivière(s) sur laquelle je peux donner des infos : Rouvre

Message par Vincent »

J'ai reçu ça, transmis par Nico. Comme j'imagine que ce n'est pas à cause de mes capacités freestylesques que je suis destinataire, je vous le transmets
Vu comme ça, de l'extérieur, cette proposition ne me paraît pas complètement inutile...
======
From: Mike Birkbeck (mbirky@globalnet.co.uk)
Subject: Europe - Freestyle

Hi Everybody,

Just a suggestion, it would be a good opportunity for all of us Europeans to get together in Graz and have a discussion on the way forward in Europe for Freestyle? Also have a discussion on Freestyle agenda timings, as sometimes these are far apart or on top of each other.

Anyhow just have general talk and some beers!

Mike Birkbeck

alexis
Navigue avec (bateau) : Necky Vibe
département : 69
Rivière(s) sur laquelle je peux donner des infos : Spots de Lyon
Guadeloupe

Message par alexis »

Pour ceux qui vont a Graz, pour les pré voila la description du spot par un ricain trouvé sur le site riot :

For anyone who cares..., here's a brief description:

The hole is deep, about three to five feet depending on where you are. It is right dominant, although allows for multiple lefts if handled correctly. Cleans are a breeze, loops and back_loops are seemingly easy, although I haven't been in a faithful Disco yet to test this part myself. I have had to use other paddler's boats (so far Dagger and WS), that I have been only moderately succesful at looping so far. I have seen Tricky-whu's landed, but they were marginal. No wave moves at all to speak of. It#s a fun hole, but most would say that the wave below is far more worthy of this calibre of comp! Oh well, the city is fun and I am having a good time! Tha's all that matters for now.

Rob.

En gros ça a l'air d'être un rouleau, pas de figure de vague, les loop et autres back loop on l'air de passer et curieusement pas trop de Tricky-whu's...

Alexis
slap
Navigue avec (bateau) : Disco DDE, Scooter Liquidlogic, Necky Crux mais aussi extreme carve en SWOARD freecarve en Hot Fireball et freeride en A-Snow Source :)
département : 01
club : 0
Rivière(s) sur laquelle je peux donner des infos :

Message par slap »

Des photos et des videos du spot à l'url suivante :
[urlzt]http://radetzkybruecke.at.gs/[/urlzt]

-----------------------
Seb l'esquimauteur fou
http://www.videoskayak.fr.st
Répondre